Nahlédněte Tescomě pod pokličku
Historie dnes světové značky se začala psát v roce 1992 v malé pronajaté garáži ve Zlíně – městě s průmyslovou tradicí ležícím uprostřed Československa. Byl to poslední rok existence tohoto státu a první rok života firmy, jejíž výrobky dnes najdete po celém světě. Vznikla z nadšení a pro radost. Dnes, více než 27 let poté, vyvolává nadšení statisíců zákazníků. V čem tkví její úspěch?
Tescoma je českým výrobcem originálních kuchyňských potřeb, které navrhují a testují čeští designéři v Design centru ve Zlíně, kde také sídlí centrála společnosti. Řada jejích výrobků dokonce nese označení „světový patent“ a mnoho z nich získalo prestižní ocenění za design, jako jsou Red Dot Design Award nebo German Design Award.
Majitelé Tescomy totiž osobně dohlížejí na vývoj každého výrobku a jeho obalu. Prototypy produktů se následně ještě tisknou na 3D tiskárnách. A vůbec jsou zde tak trochu perfekcionisté, jelikož do výroby se nakonec dostane pouze 30–40 % všech nápadů.
Designové kousky od idey po prodejnu
Dávat výrobkům nový tvar, funkci, stavět je do nezvyklých souvislostí, objevovat nové materiály a jejich využití, to vše se za bezmála 15 let existence Design centra v Tescomě stalo přirozenou a nezbytnou součástí zrodu a realizace každého nového výrobku.
Například každý prototyp výrobku s nepřilnavou vrstvou zde testují nepřetržitým vařením směsi kečupu, soli a pepře po dobu 24 hodin, a to 4× za sebou, aby zjistili. Nepřilnavost se pak ještě zkouší opakovaným připalováním mléka (v tu chvíli byste v experimentální kuchyni určitě být nechtěli).
A víte, že recepty v Tescomě testuje jejich vlastní šéfkuchař? Pokud jste se někdy inspirovali recepty v nějaké Tescoma kuchařce, magazínu nebo na jejím blogu, pak vězte, že byly důkladně vyzkoušeny.
Nakupujte v e-shopu s dobrou myšlenkou – teď se slevou!
E-shop kuchyňských potřeb značky Tescoma provozuje ERGOTEP, družstvo invalidů – integrační sociální podnik, který zaměstnává přes 300 pracovníků, z toho více než 85 % má zdravotní omezení.
V e-shopu najdete všechno do kuchyně i domácnosti a můžete se spolehnout, že jde o originální, kvalitní a dokonale funkční výrobky pro každého. Při nákupu nad 999 Kč můžete vypustit i řešení ceny dopravy, protože ji máte zdarma. A nabízí i věrnostní program či možnost udělat blízkým radost koupí dárkového poukazu.
Navíc klienti ČSOB Premium můžou ve značkovém e-shopu využít
20% slevu na nákup, a to až do konce března 2020.
Tescoma zároveň dlouhodobě buduje i svou síť značkových prodejen s kompletním sortimentem.
Tescoma: Když za prvotřídní značku mluví čísla
- Díky vlastnímu vývoji a důsledné kontrole zpravidla poskytuje nadstandardní záruku 3–10 let
- Pro kuchyně a domácnosti vymyslela přes 7000 produktů, které prodává ve 130 zemích světa
- Každý rok uvede na trh kolem 300 nových produktů a dosud má na kontě přes 700 patentů
- Jejím zlínským skladem projde ročně 25 milionů výrobků
- Podporujeme desítky neziskových projektů