Kam nám zavolat, ať už potřebujete cokoli
V ČSOB Premium jsme hrdí na to, že vám dokážeme pomoci vždy, když řešíte své finance nebo si chcete zpříjemnit život i v nebankovních záležitostech. Pojďme si shrnout, na koho se můžete obracet.
Potřebujete řešit své bankovní záležitosti
První volbou je váš bankéř, který vás zná osobně a ve všem vám vyjde vstříc. Můžete ho kontaktovat kdykoli v pracovní době.
Od 7 do 22 hodin (o víkendu od 8 do 22 hodin) je vám k dispozici také Premium linka 800 370 370, kde vám profesionální bankéři po telefonu poskytnou stejnou péči jako při návštěvě vaší pobočky.
Využít služeb vzdáleného bankéře můžete aktuálně v oblasti spoření a investic, úvěrů, neživotního pojištění i pojištění hypotéky.
Je tu pro vás, i když potřebujete na dálku vyřídit jednoduché věci – například změnu občanského průkazu, zasílací adresy včetně zasílání výpisů z účtu, změnu nastavení platebních karet a limitů k internetovému bankovnictví – nebo jen aktivovat aplikaci Smart klíč či zaslat nový PIN.
Pokud se na nás obracíte raději e-mailem, uložte si prosím kontakt premium@csob.cz.
Chcete delegovat starosti všedního dne
Potřebujete zajistit něco osobního, například dát svým milým vědět, že na ně myslíte, nebo sehnat lístky na sportovní utkání? Nechte se hýčkat – pro vaše nebankovní záležitosti je tu prémiová služba Osobní asistent. Uděláme pro vás i vaše blízké maximum.
Ani v pandemické situaci naši osobní asistenti nezahálejí. Zajistí vám termín PCR testu v okolí vašeho bydliště, poradí dostupné destinace pro dovolenou a objednají i letenky. Jednoduše zařídí, aby všechny etapy vaší cesty proběhly bezpečně s ohledem na stávající situaci.
Telefonní číslo na Osobního asistenta je 226 226 000, využít můžete i e-mail osobni.asistent@csob-concierge.cz. Doporučujeme, abyste si oba kontakty uložili a měli je po ruce, kdykoli budete potřebovat.
Osobní asistent je tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, třeba když:
- potřebujete doporučit, vyhledat nebo zarezervovat restauraci;
- přejete si zajistit vstupenky na kulturní, sportovní nebo společenskou událost;
- chcete vyhledat a rezervovat dostupné ubytování nebo doporučit možné aktivity;
- nedaří se vám dokončit online nákup a potřebujete poradit;
- chtěli byste udělat radost kyticí nebo dárkem;
- prostě potřebujete ušetřit čas a věnovat se něčemu jinému.
Zajímá vás, co už Osobní asistent pro naše klienty zajistil? Přečtěte si pár příběhů ze života.
Přehled kontaktů na všechny linky, které jsou vám v ČSOB Premium k dispozici, naleznete na našem webu.